Welkom bij Flafja Multisolutions bv, uw alles-in-één partner voor uw behoeften op het gebied van domiciliëring, administratie, collaboratieve werkruimte, consulting en digitalisering van documenten.

Waarom zou u voor ons kiezen?

Samen kunnen we u helpen het volledige potentieel van uw bedrijf te ontsluiten, zodat u zich kunt concentreren op wat er echt toe doet. Neem vandaag nog contact met ons op om erachter te komen hoe we u kunnen helpen slagen.

Onze Diensten

coaching

1. Administratieve diensten

Wij zorgen voor vervelende administratieve taken, zoals het beheren van post, het ontvangen van oproepen, het boeken van vergaderzalen, enz., zodat u zich kunt concentreren op uw kernactiviteiten.

compabilité

2. Maatschappelijke zetel

Wij bieden prestigieuze adressen voor uw bedrijf, zodat u kunt profiteren van een professionele aanwezigheid zonder de hoge kosten van het huren van kantoren.

meetings

Onze moderne en inspirerende coworking-ruimte is ontworpen om creativiteit, samenwerking en productiviteit te bevorderen. Of u nu een fulltime kantoor, een vergaderruimte of gewoon af en toe een plek nodig heeft om te werken, wij hebben de oplossing voor u.

4. Advies

Ons team van experts staat klaar om u persoonlijk advies te geven over alle aspecten van uw bedrijf, of het nu gaat om management, marketing, financiën of strategische ontwikkeling.

administration

5. Digitalisering van documenten

Wij bieden ook een professionele digitaliseringsservice voor uw documenten.

 

Onze tarieven

1. 1. Domiciliëringsdienst : vanaf 57,80 euro excl. btw / maand:

  • Coworking space met een individueel kantoor van 8 uur/maand gratis, overuren worden aangerekend volgens de dagtarieven;
  • Gemeenschappelijke vergaderzaal op reservering die de vertrouwelijkheid van uitwisselingen garandeert (1 gratis vergadering van 12 uur/jaar), andere extra vergaderingen worden aangerekend volgens de tarieven van de dag;
  • Terbeschikkingstelling van gemeenschappelijke ruimtes (gangen, toiletten, administratieve lokalen, brievenbus,…);
  • Terbeschikkingstelling van gemeenschappelijke kantoorapparatuur (printers, scanners, kopieerapparaten, inclusief alle verbruiksartikelen: papier, toners) en kantoormeubilair, inclusief individuele bureaus (10 pagina’s afdrukken en 10 gratis scans/maand, andere extra pagina’s worden gefactureerd volgens de tarieven van de dag;
  • Terbeschikkingstelling van een IC-infrastructuur (wifi- of kabelinternettoegang, VOIP-telefoonsysteem);
  • Regelmatige schoonmaak van kantoren en gemeenschappelijke ruimtes, algemeen onderhoud van de site en de uitrusting;
  • Aanwezigheid van receptiepersoneel en een receptie die geopend is op de volgende tijden: maandag tot vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur;
  • Raadpleging van documenten die via e-mail worden verzonden;
  • De beschikbaarheid van de sleutel voor elke brievenbus,
  • Sms-bericht om hem te informeren dat er een post is;
  • Receptiediensten, zoals het dagelijks beheer van de post door het onthaalpersoneel;
  • Let op. Eenmalige aanvraagkosten: 50 euro incl. BTW

2. Co-working

  • Tarieven:

       – Vanaf 8 euro / uur excl. BTW

       – Vanaf 40 euro / dag

       – Vanaf 220 euro / maand

3. Vergaderzaal max 8 personen

– Vanaf 120 euro per dag

4. Administratie

– Vanaf: 50 euro/uur excl. BTW

Flafja Multisolutions srl

Eikelstraat  30
1190 Forest
Tel: 0032 472 45 43 60
mail: info@flafja.be
 https://flafja.be
TVA: BE0756.887.337
 
Maandag t/m vrijdag  
09h00 – 17h00
Zaterdag – Zondag: gesloten
Feestdagen: gesloten